٠١‏/٠٧‏/٢٠٠٧

صوت الحب



شريط كاست قديم معاي بيرافقني في كل مكان وعلية احلي الاغاني والالحان

هناك ٢١ تعليقًا:

Hannoda يقول...

انا أول تعليق
هييييييه


الشريط فعلا شكله من زماااان.. وحلوة فكرة القلب ده
:)

زمانك حافظ كل أغنية فيه و بتريبها في الشلايط
ولو أغنية منّه سمعتها في راديو أو في أي حتة تانية غير شريطك .. لوحدك كده لمّا تخلص بتلاقي نفسك بتدندن بالأغنية اللي وراها

بيحصل ده صح؟؟

كراكيب عادل يقول...

هنودة صباحة فل

هو فعلا قديم جدااا 15 سنة بس

دنا حفظت حتي الحتة دي الي مبيكونش فيها صوت والخرخشة الي فيها ومدتها

ههههههههههههه

حفظتة بس مش بمل منة لانة عبارة عن مقتطفات من اغاني معمول مخصوص للغرض دة علشان كدة انا سميتة صوت الحب

واول حاجة اعملها لما تكون العربية رايحة سيرفس اخد الشريط دة واحطة في جيبي لحسن يتلطش

:)

gohayna يقول...

صباح الفل يا عادل

ايه يا سيدي الصور الجامده دي؟

شريط وحركات واغاني

ايوه يا سيدي

ماشيه معاك

بس الشريط عليه ايه لو سمحت

ممكن اعرف الاغاني


صباحك ورد وفل

تحياتي

Unknown يقول...

ما عرفش بس بتعرف تجيب الكادرات دى أزاى ؟ .... ما تفهمنيش غلط أنا جنبى خشب و الله
تلاقى الشريط ده على أغانى لعبودى دودى دودى صح ؟

Hadota ... حدوتة يقول...

انا احب اوى صور القلوب فى اى وضع وبشجع الابداع فيها
احيييك

loumi يقول...

العزيز عادل
مع ان القلب واضح
بس انا شايفاه وش مطلع لسانه وبيقولك مش سايبك مهما تعمل
ههههههههههههههههه

تحياتى

Unknown يقول...

الله جيله بجد

ماشاء الله يعني

وكده بقي شكله بيقول محتواه (:

Ana keda يقول...

هو فى بلوج تانى
مش تقول يعنى ولا زمر حتى

حلو اوى الشريط قديم من15 سنة بس لا كت فاكرة اقدم من كده
بس بجد حلوة الفكرة بتاعة صوت الحبوالقلب

انا من النوع الى بيدقق فى الصور بتعجبنى دماغك هههههههه او تصويرك يعنىلا بجد ما شاء الله احساسك عالى اوى
تحياتى يفندم

كراكيب عادل يقول...

جهينة

صباحة شوفتي اهو شريط وحركات

الاغاني كتير كتير بس علي مزاجي

:)

كراكيب عادل يقول...

عاليا

بالتدريب وحب الحاجة هتيجي

طبعاااا فية عبد الحليم

صافيني مرة وكام حاجة تاني

كراكيب عادل يقول...

حدوتة

شكل القلوب كلنا بنحبة

مع انة مش شكل القلب بحق

:)

كراكيب عادل يقول...

حدوتة

شكل القلوب كلنا بنحبة

مع انة مش شكل القلب بحق

:)

كراكيب عادل يقول...

لمى

دايما بتشوفي الحجات من وجهه نظر تاني

هههههههههههههه

ينفع برضو كدة شريط يطلع لي لسانة

:)

كراكيب عادل يقول...

اسراء

محتواة فعلا غني وثمين

كراكيب عادل يقول...

انا كدة

ادي انتي عرفتي لوحدك شطورة

:)

الاحساس بالصور فعلا حلو بس والله بيتعبني ساعات

Bossy يقول...

السلام عليكم

الصوره اكيد جميله
اي حاجه بتصورها بتكون جميله
الجميل انك بتخلق منالاشياء اشياء جديده وتصورها
الشريط من 15 سنه
دا شكله ابن ناس وبيصون العشره
انا بحب اغنيه معينه
بس معرفش اسم الشخص اللي بيغنيها ولا اسم الاغنيه
مممكن الاغنيه دي تقعد معايا
15 سنه
اشمعني انا يعني
وربنا يدينا طولت العمر

كراكيب عادل يقول...

بوسي

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة
ازيك

فعلا 15 سنة عمر تاني بس السنين في الغربة بتعدي

ممكن اعرف الاغنية دي بتاعتك

ولا سر يعني
:)

dandana يقول...

احد الاصدقاء الاوفياء هو...

انا احمل شريط لعمر خيرت ...فيه اوجاع الروح

سلسبيل يقول...

الصورة دي دخلت دماغي من اول ماشفتها
.
من الصعب ان صوت الحب يتنسي مش لأنه ممكن يتسجل علي شريط وبس..لكن لان الاحساس بيفضل عايش جوانا طالما احنا لسه عايشين
انا ف رأيي ان صوت الحب زيه زي اي اغنيه
ممكن يبقي
بايخ..متكرر..مالوش معني..بيسِف...مسروق...بس دا ماينكرش انه ساعات فعلا بيبقي راقي ..وهادي والاهم من كده..انه لما بيدخل القلب..مش بيخرج منه ابدا

تحياتي ليك

حسن ارابيسك يقول...

واضح إنك مازلت محتفظ وعاشق للتقنيات القديمة
شريط كاسيت
دي برضه اسمها اصالة
دائماً في مفردات في حياتنا تحمل الكثير منا وبالمقابل نحمل نحن أيضا بداخلنا الكثير من الشجن والذكرى لمجرد رؤية هذا الشئ
في علم النفس الأشياء التي تثير فينا الشجن وتعتصر قلوبنا وتؤلمها الذكريات ينصحنا علم النفس أن نبتعد عنها ورغم هذا ما يحدث معي حينما أعبث وأستخرج كل مفرداتي وذكرياتي
ومع ذلك لا أعمل بنصيحة علم النفس

هبة النيــل يقول...

بص حضرتك

حسه اني هكرر تعليق كل مرة

حضرتك ماشاء الله

مبتكر جدا

وعميق التفكير جداااا