٢٩‏/٠٦‏/٢٠٠٧

توازن


هناك ١٢ تعليقًا:

Unknown يقول...

عفوا أنا ماغهمتش حاجة المرة دى مش عارفة يمكن عشان الحر مسيح مخ الواحد و لا أيه

Hannoda يقول...

لونها شبه لون الحاجات البلاستيكك بتاعة السبوع زمان..

عارف الحاجات اللي جدّتنا كانت لازم تحتفظ بيها في البيت و تحطها على المفرش يتاع السفرة؟

بس دول ايه؟؟

كراكيب عادل يقول...

عاليا حليم

لا دي مفهاش حاجة

مجرد صورة بس فيها توازن يعني دي حجات صعب توقف كدة غير بالمحايلة

ولو نفس واحد الكل بيوقع

في الصورة بيفضلو كتير مش بيوقعوا

زي المية الي بتكون نازلة من شلال او قطرات المياة

دي الحاجة الي عايز اصورها وبجهز ليها

تحياتي

كراكيب عادل يقول...

هنودة

هي دي قزاز

لمبات من نوع معين سبورت لايت بس نوع خاص بحبة جداااا
لة اضاءة خافتة وبيشتغل بمحول

لما بتتحرق مش برضي ارميها لان شكلها بيعجبني

توزنها دة صعب جدااا

انا صورت كتير منها بس مش معقول هحط الكل مع ان يمكن فية احلي منها وبافكار مختلفة

المهم ان تكون الادوات بسيطة ودي المتعه

الي هناك بتاعة الكبريت بنفس مواد الاقلام الواقفة بنفس اللوح اتعملت فية الكبريت

فهماني ؟؟

فية بئي فكرة متخمرة في دماغي تجنن

هنفذهاا


تحياتي يا هنودة

Bossy يقول...

السلام عليكم
اما وقعوا بقي حصل ايه
والله شكلك بتقلب الدنيا علشان الصور
بس في الاخر كل صورك جميله

loumi يقول...

يا طووووووووووووووول بالك يا عادل
تحياتى

كراكيب عادل يقول...

بوسي

لما وقعوا شوية كركبة واصوات وابتسامة مني

وبعدين اعادة

ومحايلة وهب خلاص ثبااااااااااات

صور يا عادل صور

هههههههههههههههه

كراكيب عادل يقول...

لمى

يا طووووووول بالي

اة انا نفسي طووووووويل لما بكون بحب حاجة ولما حاجة مش بحبها انسي

يعني ممكن افضل افرمت واظبط في جهاز كمبيوتر للصبح مزاج بئي

اهو بعيد عن الرسم

وممكن اطلع رحلة صيد وانسي نفسي

وممكن في ركوب الخيل شرحة

حجات كتير بنحبها بس فين الوقت لكل دة

Unknown يقول...

أهو ده التوازن ولا بلاش

كراكيب عادل يقول...

اسراء

احلي حاجة فيهم انهم هيفضلو سنين كدة

عكس الواقع الي مش بيستمر كام ثانية

هههههههههههه

Hadota ... حدوتة يقول...

انا اول مشوفت الصورة مكنتش شايفة غير طباق واقفة فوق بعض بشكل لذيذ
بس عارف اولا الصورة يبان فعلا انهم مطلسمين وواقفين بالعافية ومن هنا اكيد جه اسم توازن
وفهمت من التعليقات انهم بيقفوا بالعافية وان الصورة هتخليهم سنيييين
ومن هنا اسمحلوا اقولك انت عبقرى
تسلم كاميرتك العسل دى
:)

كراكيب عادل يقول...

حدوتة

منوراني انا بقيت بسعد بزيارتك مش عارف لية يمكن علشان بحس انك بتقدري الحاجة الي بتشوفيها وبتفهميها

فعلا انا اقصد ان التصوير بيوقف لحظة من الزمن للابد واللحظة دي بعدين بتقول كل حاجة

التصوير بالنسبة لي لحظات بتوقف بسرقها

وبحتفظ بيها وممكن اخلي غيري يشاركني فيها

اقولك حاجة

انتي روقان وكمان عسولة