٢٢‏/٠٦‏/٢٠٠٧

علاج بالكميرا والحقن



طبعااااا دة الشكل بعد العلاج اتمحت الجروح واتغيرت الاشكال وسكنت الالام



ودي كاميرتي ومش عارف اية العلاقة بينها وبين التفاحة الي فوق دي ؟؟؟؟؟

هناك ٣٦ تعليقًا:

غمض عينيك يقول...

حمد الله على سلامة التفاحة يافنان
;)
والكاميرا كمان

محمد سمير

Reemo يقول...

برده مش قلت
عملتها ازاى يا عادل
أنا مستنيه اعرف بجد

تحياتى :)

كراكيب عادل يقول...

محمد سمير

الله يسلمك اة تعرف هي حاليا محتاجة

حد يقولها كدة

الكميرا دي قامت بدور برضو

:)

كراكيب عادل يقول...

remooooooooooo

اي وحدة فيهم التفاحة القديمة

حاضر هبقي اقولك دي سهلة

:)

غير معرف يقول...

على فكرة بقى التفاحة ده غير التفاحة التانية.. أنت حتضحك علينا ولا ايه

بعدين الكاميرا ده شكلها حلو .. ممكن تسلفهانى شوية، يمكن أصور صور حلوة

loumi يقول...

عادل
الحمد لله ان انت خلصت التفاحه الجريحه من الالام اللى هى كانت فيها يا عينى واكلتها
ودى بقا حقنه ايه؟؟؟؟؟
كولاجين؟
بس هى مش محتاجه
هههههههههههههه
الكاميرا بتاعتك
شافت اللى ما فيش اى كاميرا شافته
حافظ عليها بقا
ألا هو ايه الازرق ده؟
سلام

كراكيب عادل يقول...

بحبك يا مصر

انا بقول اتغيرت الاشكال

هو المريض زي السليم

:)

الكميرا دي تحت امرك

تحياتي

كراكيب عادل يقول...

لمى

انا مخلصتهاش من الالم

دي هي خفت منها

بالحقن والكميرا بس

الازرق دة الي يعرفة يبقي شاطر

:)

Hannoda يقول...

ايه ده ؟؟.. بسرعة كده كل الجرح ده إلتأم.. يا ريت كل الجروح كده

وأخيرا عرّفتنا على السيدة العزيزة كاميرتك؟؟

كنت بتخيّلها كتير.. بس عارف؟.. أنا تخيّلتها بزوم و مش أوتوماتيك عشان أنا بحب الكاميرات اللي مش أوتوماتيك




ايه ده ؟؟.. بسرعة كده كل الجرح ده إلتأم.. يا ريت كل الجروح كده

وأخيرا عرّفتنا على السيدة العزيزة كاميرتك؟؟

كنت بتخيّلها كتير.. بس عارف؟.. أنا تخيّلتها بزوم و مش أوتوماتيك عشان أنا بحب الكاميرات اللي مش أوتوماتيك

بحس إن فيها حياه أكتر.. وإنها فاهمة صاحبها أكتر
على فكرة التفاحة مغرية قوي و خصوصا بالقرب اللي إنت واخدها منه و المية اللي عليها..

بس هو الجرح إلتأم؟؟؟

كويّس

كراكيب عادل يقول...

هنودة

الجروح الظاهرية خفت

بس بالحقن والتصوير والزخرفة

بس يا تري جوة فية اية

الكميرا بتاعتي عسولة

بس ازي صورت الكميرا نفسها ؟؟

وهل هي دي الكميرا ؟؟

طيب اي كميرا الي صورتها

انا اكلتها كمان التفاحة

:)))))))

محض روح يقول...

ياريت كل الجروح تروح بالسرعه ديه

زي مابتقول الجروح الظاهريه
بس اكيد لسه فيه ندوب في قلبها

ورابط الكاميرا بالتفاحه
ده من قبيل انها هيه الي سجلت الحادث المؤساوي
الي فات
وواجب عليها تكمل الحادث لحد الاخر

هههههههههههه
وايه الفزروه ديه صحيح

صورت الكاميرا ازاي
هيه ليها اخت

:)

كراكيب عادل يقول...

محض روح

ازيك ؟؟

شوفتي اهو كلامك كلة صح

الجروح الظاهرية

الكميرا فعلا فية لها اخت تاني واختين في مصر

:)

حواء يقول...

ياسلام انت عايز تقنعنى ان الجروح بتتمحى بالسهولة دى ؟؟ مفتكرش انا عايزة اعرف انت فنان ولا جراح تجميل ؟؟؟؟ دى طبعا تفاحة سليمة من غير كاتشب ولا فتل ولا غيره ... اما بقى علاقة الكاميرا بالتفاحة فدى مش اعرفها خااالص انت ادرى يا فنان وللا ايييه؟ تحياتى للايد اللى بتمسك الكاميرا وتصور ده طبعا بعد اما العقل يشتغل ويفكر .. سلام

كراكيب عادل يقول...

بوسي كات

لا لا انتي كدة بتتاخري

مفيش جروح بتتمحي بسرعة

بس دي زي السينما كدة افلام يعني

تمثيل في تمثيل

كاميرا ومخرج

وجماهير

وتصقيف حاد وتتشد الستارة


تسلمي يا بوسى كات

Hannoda يقول...

إحنا فينا من الحركات ده؟؟

إصطادتني على فكرة

أنا ضحكت ضحك لما لفت نظري إن ..صح.. لما إنت مصور الكاميرا أمال إنت ماسك ايه دلوقت؟؟

أنا كده إتغاظت..
ماشي.. عليّ واحد

بس عادي عنك كاميرتين.. مش معضلة يعني.. بص... لازم حاتحطالكاميرا الخفية التانية في البوست اللي جاي.. ما إحنا لازم نتعرف على العيلة كلها

Unknown يقول...

أنت قصدك يعنى أن عمليات التجميل مهما خبت مابتخبيش عيوب الأنسان ؟ و لا قصدك أيه

كراكيب عادل يقول...

هنودة

هههههههههههههه

ضحكتيني انا بحب الحجات دي علي فكرة

يعني اخيل لحد انة وصل المطلوب وهو مش كدة

اهي الحركات دي انا بموت فيها

ماشي هنحط العيلة كلها

والله منا عارف احط اية ولا اية

هتبقي زحمة هنا خالص

انتي قريتي تحت التحديث ولا لا ؟؟

تحياتي

كراكيب عادل يقول...

عاليا حليم

ممكن تتاخد من الناحية دي يا عاليا

بس القصد ان الجرح بيفضل جرح جوة مش شرط يكون مش ظاهر

بيوجع جوة ومش شرط مكا الجرح

وبرضو عمليات التجميل مش بتجمل علي فكرة جوة

صح ؟؟؟

Hannoda يقول...

طبعا بعد يوم شغل طويل تهت في مدوناتك و فضلت رايحة جاية بين البلوج الأولاني الأولاني و بلوجك التاني التاني

و أدخل أعلّق عند البوست بتاع الأقلام عن التحديث بتاع التفاحة و حاجات كده غريبة

واضح إن الزهايمر جاي بدري قوي

ورغم تأكيدك الجازم.. إنه الأولاني الأولاني ..برضه كنت بدور على البوست اللي في التاني التاني

بس بقى
أنا تعبت

المهم


قريت التحديث وضحكت من نفسي جدا لما إفتكرت إنك خيطتها فعلا.. لكن ما فرقتش كاتشب من جيلي.. بالعكس بقى لو كان جيلي كان الطعم حايكون أقرب شوية

لا بس الجيلي حايعمل تكتلات مش حايكون متجانس زي الكاتشب
صح .. صح


بس أنا معجبة بصبرك جدا يا عادل.. ما شاء الله عليك

بس تعالى هنا

فييييين يا سيد عادل الإعترافات اللي سألتك عنها في البوست بتاعي

Anima يقول...

:)

خمسة فضفضة يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

حمد لله علي سلامتها وبكده يبقي فيه
ممارسة مهنة الطب من غير ترخيص هاتعرض نفسه للمسائله القانونيه ......هههههههه

تحياتي

أمــانــى يقول...

حمدلله على سلامة التفاحة
يعنى الحرج كان خارجى الحمدلله ودلوقتى عمليات التجميل كتيرة اوووووووى
ايه العلاقة بين التفاحة والكاميرا بتغظنى وبتقول عندى كاميرا
ماشى ما علينا
:D

Hadota ... حدوتة يقول...

فنان
واللهى فنان
الصور اكتر من رائعة
تحياااااتى

Hannoda يقول...

عادل فينك بس

إنت و جهينة مختفيين..هو حصل حاجة في الكويت ولاّ ايه الحكاية؟

لا و الله بجد.. حاسة إ،ي لوحدي في المدونات و إنتوا غايبين كده

و الحكاية كده شكلها هاتقلب معاي بقلق.. والنبي لما حد يغيب عن مدونته يقول ليه عشان وساوسنا ما تستفردش بينا يا جماااعة

يا رب يكون الداعي خير

لأ أكيد خييير
صح ؟

gohayna يقول...

الف بركه يا عادل ان التفاحه قامت بالسلامه

والله فرحتلك من قلبي

بس تفتكر حقنه تجميل تعمل في التفاحه العمايل دي كلها

ما شاء الله

والحقنه عندكوا بكام لوسمحت يا حج عادل
هههههههههههههه

تسلم ايدك

Bossy يقول...

السلام عليكم

دلوقتي التفاحه اكيد بتغني وتقول تجرحني وبعدين تداويني عارف انت الاغنيه دي
بس بجد الافكار دي بتجيلك ازاي
عبقريه بجد منك ربنا يوفقك
وبلاش جرح تاني

كراكيب عادل يقول...

هنودة

زهايمر اية بس يا هنودة

لسة بدري

وبعدين اعترافات اية يا هنودة

دنا هربت من الكلام الي هناك اصلا

هحاول في ساعة صفا ويكون فية مطر

ودرجة الحرارة 21
اروح عندك

هههههههههههههه
واعترف علشان لما بيكون الجو حر انا ممكن اولع من اقل اعتراف

لا انتي عايزة قعده طويلة هفضالك

كراكيب عادل يقول...

انيما

مية الف ابتسامة لعيونك

:)))))))))

كراكيب عادل يقول...

خمسة فضفضة

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة

اخ لو علي كدة يبقي رحنا في داهية

والنبي متبلغيش عني

دنا غلبااااااااااان

كراكيب عادل يقول...

اماني

ازيك

مش هغيظك ابدااا

وانا ااقدر

عمليات وجراحة تجميل بس من غير سيلكون

هههههههههههههههههه

كراكيب عادل يقول...

حدوتة

تسلمي

عجباني انا صورتك مع الكميرااااااا

كراكيب عادل يقول...

هنودة

والنبي انت فيك الخير

بتسئلي علينا

بنت اصيلة بجد ربنا يخليك فرحت لما لقيت حد بيسئل وسط الزحمة والمشاغل دي

ابداااا هو بس حروشغل وحجات كتير

ربنا يخليك يا هند

كراكيب عادل يقول...

جهينة

اهلااااااااااااا

ازيك

اه حقنة بس

عندك مانع ؟؟
هههههههههههههههههه

الحقن عندك بتاعه البنج دي

عموما دي حقنة زهرة ملابس الزرقا دي

هههههههههههههههههههههه

كراكيب عادل يقول...

بوسي

ازيك

اية اخبارك اه عارفها الاغنية

بس انا مجرحتهاش مليش دعوة

دي هي الي اتكعبلت وقعت

اية البوست الي كلة تهم دة

:)

Hadota ... حدوتة يقول...

واضح فعلا ان الصورة عجباك مع الكاميرا
حتى انت كل يوم بتيجى تزور الكاميرا
صح؟
حتى انا صورتك صورة مع الكاميرا وحطاه على البلوج
ابقى تعالى شوفها


طبعا دى مجرد خدعة الغرض منها جرجرة رجلك عشان تطمن على الكاميرا
اصل الكاميرا عيااانة

كراكيب عادل يقول...

حدوتة

اة عجباني بس فعلا انا بكون مضغوط طول الاسبوع في الشغل

بس حالا رايح اطمن علي كاميرتك