١١‏/٠٥‏/٢٠٠٧

حد شاف منكم قبل كدة فوضي احلي من كدة ؟؟


هناك ١٠ تعليقات:

Reemo يقول...

هى دى فوضى يا عادل
دى طبيعه رائعه بجد
مش عارفه اقول ايه
بس انا نفسى اعيش وسط الفوضى دى فعلا
نقاء وهدوء وطبيعه جميله
حلوه اوى الصوره يا عادل
تحياتى

Anima يقول...

:)

Hannoda يقول...

الطبيعة ..مهما زادت الفوضى في أشكالها

إنما قادرة على ترتيب كل أفكارك.. و جذب كل أفكارك المغمورة
وإخراج كل الرقة المدفونة اسفل فوضى مشاعرنا

أنا مرة شفت منظر شبه ده و أنا في الطريق من اسكندرية لرشيد

كانت فوضى نخيل

حسيت من ضخامة المساحة الي مغطيها النخيل حسيت إن العربية واقفة و بقعة النخيل البديعة هي اللي راحلة في مظاهرة صامتة

صورتك فكرتني بالمنظر ده و اللي دايما بفتكره و بقشعر برهبة جميلة

shimaa mahdy يقول...

هى الفوضى فى حد ذاتها حاجة مش كويسة ومش مطلوبة بس لو الفوضى بالشكل الرائع ده مش حتبقى فوضى أصلا.. سبحان الله

بجد صورك ولوحاتك حلو أوى أوى

loumi يقول...

خلق فابدع

محض روح يقول...

ياريت كل فوضى تكون بالجمال ده
:)

تحياتي يافندم

محمد عبد الغفار يقول...

ولا يمكن بعد كده

بس دى مش فوضى

كراكيب عادل يقول...

متابع تعليقاتكم بكل حب

بس انا اقصد بفوض الشكل وليس الخلق تفرق كتير

يعني اختلاف الاشجار في الطول والنباتات المحتلفة مع وجود الشكل العشوائي دة

تبقي فوضي شكل فقط ولكن كمان فوضي حلوة لانها طبيعة

انا بعشق الكراكيب علي فكرة الي من النوعية دي وبعشق اي شئ بري وغير مأهول زي المحميات الطبيعة

تحياتي ليكم وكل من علق هنا

ريمو وانيما وهنودة وبحبك يا مصرولمي ومحض روح ومحمد عبد الغفار

اغلي ناس

هرد عليكم تاني

الدمعه يقول...

على فكرة انا مش فاهمه حاجه صورة طبيعيه ومن غير تعليق عليها ومسميها فوضى ليه انت فعلا غريب بس صور جميله في البوست كله
تحياتي

جسر الى الحياة يقول...

رغم اننا فى الحياة العادية بنحارب العشوائيات والفوضى لكن لو كل الفوضى كده يا سلام دى تبقى جنة احلى فوضى من الطبيعة تسلم عين الفنان واحساسه طبعا باللقطة .. احييك على الاختيار