٣٠‏/٠٧‏/٢٠٠٧

قصة حمامة 2


هاااااا عرفنا الحمامة كانت هنا لية علشان الصورة دي طبعا الصورة دي والي قبلها تصوير ليل
يتبع طبعا

هناك ١٠ تعليقات:

كراكيب عادل يقول...

انا بدقق في الصورة لقيت ان الحمامة مسكينة عاملة عشها بالحاجات المتوفرة

طبعا فية تحت في الشارع مطاعم كتير فهي المتوفر لها اهو في العش

كتر خيرها

loumi يقول...

حمداً لله على سلامتها
فى مثل بيقولك
الشاطرة تغزل برجل حمار
:):):)
مالها رجل الحمار صعب يتغزل بيها يعنى؟
هههههههههههههههه
يتبع إيه تانى؟
دول لو فضلوا مكانهم حتاكلهم مسلوقين
مش حيطلعوا افراخ صغيره
سلام
حاجى اشوف برضه اخرتها

loumi يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
Reemo يقول...

يتبع برده يا عادل
هى مش كده نهايه القصه ولا ايه
انا مستنيه أهو
:)))

حواء يقول...

هيييييييييييه الحمامة خلاص باضت

كراكيب عادل يقول...

بوسي كات

:)

Hannoda يقول...

أهو ده الوجه الآخر للتحضر و النظافة

مش الحمامة ده لو كانت في بلكونتك في مصر كانت زمانها لقت في الشارع اللي تحت ميت حاجة و حاجة تكمل العش بدل ما هي يا حرام حاطة البيض على الطوب الناشف كده و أوحت لنفسها بالكام شفاطة دول إنها كده عملت العش خلاص؟؟

أجيبلها معايا شوية قش من مصر؟؟؟

كراكيب عادل يقول...

هنودة

ههههههههههههههه

فعلا في مصر تلاقي العش ماشاء الله عش عش يعني وكانة بيت عز اشي ليف واشي زعف نخل واشي حجات وحجات

دي مسكينة هتجيب من فين كام شفاطة ويمشي الحال ممكن تجيبي شوية قش طبعا بس مش لدي للتانين طب تعرفي اني انا ونايم امبارح فكرت اجيبلها حجات واعملها عش بس قلت اكيد هي مش هتوافق اعتقد كدة كويس مش هترضي حد يعملها حاجة مفروض هي تعملها

لانها من واجبتها كحمامة تعمل عش

ارجعي بالسلامة انتي بس وهاتي اي حاجة لي انا من اكل مصر دة الي واحشني

Hannoda يقول...

بس كده؟؟؟

خلاص أنال حاجهزلك الأوردر
:)

إوي تيجي جنب العش يا عادل أحسن تسيب البلكونة كلها و تمشي.. وإحنا لسة مكملناش القصة

أنا عاوزة أشوف العيال..ماشي
ماتخافش .. هي حاتظبط الدنيا..

و الله أنا واحشني قاعدتكوا
تحياتي

أحمد سلامــة يقول...

سبحان الله
البيض لونه ابيااااااااااااااااااض
قوييييييييييييييييي