٢٩‏/٠٧‏/٢٠٠٧

حمامة وقصة مصورة 1


حمامة وفي الدور التاسع وفي الركن الهادي دة يا تري بتعمل اية هنشوف ونتابع بالصور
يتبع

هناك ١٦ تعليقًا:

Hadota ... حدوتة يقول...

ممكن تكون نايمة على بيض مثلا

او بتحس بالامان فى المكان دا
او ليها ذكرى حلوة مرتبطة بيها


بس على كل حال احنا معاك ونشوف ياترى ايه قصة الحمامة دى

لذيذة ودمها خفيف على فكرة
:)

Hannoda يقول...

شكلها كده يا عدولة بتبني عش.. صح؟؟

ده بقى مشهد بيجنني وبيخليني أحس إني ضئيلة جدا قدام مخلوق رقيق قوي زي ده و هو بيبني بيته

تصدق إن ماحدش فينا يعرف يبني لنفسه بيته لمجرد إنه مش بنّا؟؟

ولسبب تاني يضحك
إن ماحدش يقدر يقبل بركن صغير بسيط زي ده

وسبب تاني يفطّس من الضحك
إن لو حد قبل بالمكان فالمكان مش حايقبله غير بسند إيجار أو ملكية

إيه ده؟؟
أنا بحسدها ولاّ ايه؟؟
استغفر الله العظيم
و الله ما كان قصدي

آدي اللي بعمله الإنسان لمخلوق زي ده

شفت بقى أخرت صورك يا سي عادل

Unknown يقول...

ممكن تكون مجروحة ووقعت فى المكان ده و ما حادش شايفها

Reemo يقول...

ايه يتبع دى يا عادل؟؟
لا انا مبحبش نظام الأجزاء ده
بلاش عنصر التشويق وشغل المسلسلات ده وماذا حدث للبطل
انا مستنيه اشوف باقى البوست
كله :)))
تحياتى

loumi يقول...

العزيز عادل
مع إن نفسي قصير ومش باحب المسلسلات
بس معاك للنهايه
انا نشوف اخرتها
تحياتى

كراكيب عادل يقول...

حدوتة

كل دي احتمالات وممكن كلها صح

:))))))))

كراكيب عادل يقول...

هنودة

تعرفي انتي الواحد يحطلك حاجة تطلعي حاجات مستخبية

بجد انتي ملكيش حل

:)

كراكيب عادل يقول...

عاليا حليم

انا شفتها

كراكيب عادل يقول...

ريموووووو


خلاص هستعجل الحلقات اهو

كراكيب عادل يقول...

لمى

خليك معاي ونشوف كلنا سوا

Hannoda يقول...

لا يا عادل.. صور هي اللي بتطلّع المستخبي مننا.. وبعدين إتعودنا منّك إننا ما نتفرجش بس على الصورة و نقول "الله " بإعجاب
عودتنا نفكر.. يعني إنت ليك عندي واجب شكر دلوقت على دعوتك للتفكير

تحياتي

كراكيب عادل يقول...

هنودة

دة كتير كتير بس مش قوي

ههههههههههههههههه

كتير علي متكسفنيش بقي علشان انا وش كسوف

حواء يقول...

امممممممممم الحمامة دى يا عينى على وشك ؟؟؟ انها تبيض .. الا صحيح ياعادل هو مين جه الاول البيضة وللا الحمامة .. اعتقد هما زى جنس البنى ادمين ادم وحوا الاول وبعد كدة الذرية .. على فكرة انا بحب الحمام المحشى اوى ... ؟؟؟

كراكيب عادل يقول...

بوسي كات

ازيك يا امورة

مين جة الاول البيضة ولا الحمامة

هي طبعا مجاتش لوحدها دي كان لها بداية خلق زي سؤال الليل الاول ولا النهار

طبعا النهار والليل اتوجدو سوا

وممكن تكون كمان البيضة والحمامة سوا دة خلق مش صدف

انا بعشق الحمام المحشي بالفريك وحريف اني اعملة كمان

أحمد سلامــة يقول...

انت جايب الاضاءة كده ازاي
مش انت مصورها من فوق ؟

كراكيب عادل يقول...

سلامة

دة تقنية تصوير ليلي

اضاءة خاصه في الكميرا للتصوير بالليل بس