٠١‏/٠٦‏/٢٠٠٧

نصورها وناكلها


طبعا المية دي مش ندي علشان نكون صريحين دي من بخاخ مية


هنا تعريض اضاءة مع خلفية ورق ابيض مقوي

هناك ١٢ تعليقًا:

بسمه عبدالباسط يقول...

صورك دايما هايلة ورائعة
تحياتى

loumi يقول...

عادل
انت حتاكل كل المانجه دى؟
:):):)
يالله بالهنا والشفا
بس دى مش من النوع اللى باحبه
المثل بيقول
ما طال العنب قال حصرم
تحياتى
صورك دايما جميله

Reemo يقول...

حلو أوى يا عادل
مع انك بجد خلتينى نفسى فيها
متبقاش تصور حاجه بتتاكل بعد كده يا عادل :)))
تحياتى

غمض عينيك يقول...

صورتين احلى من بعض ياعادل
وخصوصا الاولانية

تحياتي
محمد سمير

كراكيب عادل يقول...

bos bos

لا مش دايما ههههه

فية صور بتطلع مش كويس بس انتي مش بتشوفيها بتشوفي الحلوين بس

شكراا لمرورك

كراكيب عادل يقول...

لمى

لا مش هاكلها كلها

تعرفي وانا كمان مش هو دة النوع الي بحبة بس الي لقيتة في السوق وبصراحة انا كنت رايح اجيب تفاح اخضر للتصوير

وبطيخ للاكل اصل انا بحب البطيخ في الصيف جدااا بس يكون مسكر

ملقتش تفاح اخضر جبت منجة للتصوير وبطيخ للاكل ههههههههههه

اكلت وحدة بس الباقي موجود شوفتي دي الحلوة هي دي الي اكلتها

تحيياتي

كراكيب عادل يقول...

ريموووووووووو

هو فية مانجة في مصر حاليا ولا لا؟؟

اصل هنا طول السنة موجودة من بلاد مختلفة واكترها هندي

لدرجة ان اتلخبطت في مواسم الفاكهه

يعني انتي نفسك في المانجة ؟؟

لا دنا هصور كل الفواكهه اصل كل نوع لة لون يسحر وشكل

سبحان الله الخالق

تحياتي يا ريموووو

كراكيب عادل يقول...

محمد سمير

تسلم يا باشا

الاولي علشان واضحة وكبيرررررررررة

اتفضل مانجة

حواء يقول...

سواء بخاخ مية او ندى مع تصويرك انت كل حاجة بتبقى طبيعية 100% احييييييك جدا

Hannoda يقول...

مستحيل أتخيل إن الصورتين دول منتصوير حد عادي.. شبه صور الكشاكيل بتاعة الكلية و كروت المعايدة

جمييييلة و لونها فيه فرحة و الخلفية ناجحة جدا كمان .. لو حارتبهم يبقى الأولي الأول و التانية بعدها

مش عشان فيه حاجة في التانية أقل

لكن الأقرب لنفسي هي الأولي

برافو عليك و الله يا عادل

إنت بتمتعني

كراكيب عادل يقول...

بوسي كات

طيب المرة الجاية مش هقول انة بخاخ

ههههههههههههه
انا اتاخرت في الرد كنت بغير كمبيوتري

منوراني دايما يالي اكبر مني بسنة

كراكيب عادل يقول...

هنودة

حد عادي

انا حد عادل

ههههههههههههههه

انا بجد اتاخرت في الردود كنت متكعبل في تغير حجات كتير في جهازي

وفعلا الاولي اوضح اما اروح اشوف انتي نزلتي بوستات جديدة ولا لا بقالي فترة مش متابع حد

تحياتي يا هنودة