٠٧‏/٠٤‏/٢٠٠٧

صور من ريفك يا مصر

معلش يا جماعة اتاخرت عليكم اتسلوا في دي لغاية اما انزل الباقي الوقت عندي مضغوط جدااا علشان اجازتي صغيرة وحجات كتير بعملها

هناك ٩ تعليقات:

Anima يقول...

الحمد لله انك بخير

كراكيب عادل يقول...

anima

الف شكر ليك انا بحير بس مشغول جداا ومش بدخل كتير النت لغاية يوم الخميس الجاي انشاء اللة وافضي

ايه رئيك في الصورة ؟؟؟

غير معرف يقول...

يا م قاقتيني عليك

حلوه الصوره

Anima يقول...

هي الصورة حلوة بس مش عارفة ليه حسيت فيها بشوية حزن
ما تسألنيش ليه لأني مش عارفة الإجابة

كراكيب عادل يقول...

ارتعاشات

ربنا يخليك

شعور جميل منك

كراكيب عادل يقول...

anima
نفس الشعور الي كان عندي وانا بصورها

دة نبات بيكون في القمح ومفيش حد بيهتم بية انا بحبة جدا من زمان بحس انة شفاف وخفيف جداا ولة تصميم بيلمس حجات جواي المهم النبات دة بيسموة بالعامية سابوس وهتنتهي حياتة بعد 10 ايام بالظبط وهيداس بالارجل من غير اهتمام علشان كدة انا تعمدت اخلية يكون شامخ ولو مرة اخيرة قبل وداعة وقبل وداعي انا للريف بالسفر لو تلاحظي خليتة يكون زي النخل في شموخة بس اكيد مش حاسس اني بعمل كل دة لية نبات بئي يمكن علشان كدة خسيتي بشعور الحزن دة او يمكن لسبب تاني عموما موسم الحصاد بيكون لة طبع خاص في الريف هبقي احط صور تاني قريب

تحياتي

Anima يقول...

أنا عمري ما شفت موسم حصاد

بس مش علرفة ليه جاني الإحساس ده و الحمد لله إني مش وحدي اللي حسيته

يمكن لازم تديني دروس في فن التصوير عايزة أبقى خبيرة زيك ههههه

تصبح على خير

محمد عبد الغفار يقول...

منتظرينك ، بس لازم يكون فى الصور شجر جزوارين

كراكيب عادل يقول...

محمد عبد الغفار

هيكون فية يا فندم