٢٥‏/٠٣‏/٢٠٠٧

من تاني شبة الغروب


هناك ٣٠ تعليقًا:

يا مراكبي يقول...

دي بقى تحفه بجد .. خطيرة حقيقي

أحييك عليها

Anima يقول...

يابني واحدة واحدة علينا

بصراحة صور أكثر من رائعة بس لو ممكن لو تدي كل واحدة حقها في الوقت

كراكيب عادل يقول...

مراكبي

التحف عندك القصص الي بتكتبها جميلة بجد

تحياتي يا باشا

كراكيب عادل يقول...

anima

اهم حاجة تكون حلوة بس انا عايز احطهم واخلص علشان اصور جديد

هههههههههههههههه

غير معرف يقول...

انا بحب الغروب جدا و والله الصوره ديه من اجمل صور الغروب اللي شفتها

Hannoda يقول...

الغروب بالنسبالي حزن

بس الصورة رقيقة جدا.. بجد روعة

كراكيب عادل يقول...

ارتعاشات

هي فعلا جميلة بس دي مش غروب تخيل ؟؟ دي شروق ههههههه والله بجد بس تشبة الغروب

كراكيب عادل يقول...

hannoda

لية حزن بس انا كنت زمان بتخنق من الغروب بس جربي التسبيح في الوقت دة وقوليلي هتحسي باية

عموما دي مش غروب تشبة الغروب فقط

كلبوزة لكن سمباتيك يقول...

انا بحب صور الغروب فعلا
و دي جميله
فين؟

كلبوزة لكن سمباتيك يقول...

دي طلعت شرووووق
هههه
حلوة برضه

كراكيب عادل يقول...

سمباتيك

والله وحشتني الصورة بتاعة زمان الرمز بتاعك ازي هانت عليك ؟؟

يالا البنت دي امورة برضو

غروب شروق اهم حاجة تكون عجبتك

تحياتي

غير معرف يقول...

يادي الكسوف :):):):)...بس عزائي الوحيد انك بتقول شبهه :):)

دوللي يقول...

ايه الفن ده الصور المرسومه بجد جميله جدا انت فنان بجد الصوره الثالثه المصوره عجباني جدا

Reema يقول...

اول ماشفتها قلت غروب
بس طلعت اوت
ولاقيتها شروق:))

انا بحب الغروب عن الشروق وبالعكس مش بحس بحزن زي ماهو معروف لكن انا بيهمني جمال الصورة اكتر

كمان دي جميلة اوي:))

محض روح يقول...

انا بحب الغروب جدا
بحب الحاله الشمس
في ودعها
تيحاتي يافندم

كراكيب عادل يقول...

ارتعاشات من تاني

لاكسوف ولا حاجة هههههههه هي فعلا تلخبط

لو انا الي مش مصورها مكنتش صدقت

كراكيب عادل يقول...

دوللي

شكرا لاطراءك الجميل الصورة التالتة اممممممم

زوقك حلو

زورينا تاني هحط حجات اجمل

كراكيب عادل يقول...

ريما

اهلا بيك من زمان مجتيش هنا

الغروب فعلا لكل شخص احساس بية فية ناس بتحس باختناق وناس لا

انا كنت زمان اتضايق منة بس حاليا بحبة

تحياتي

كراكيب عادل يقول...

محض روح

احساس جميل اننا نودع الشمس بس نكون في انتظارها غداا يعني مش وداع

بس حالة من حالة الوداع

تحياتي

khaled يقول...

لا مؤاخذة يا باشا
اتأخرت عليك
ايه يا عم التحف دى
جميلة قوى و عجبتنى قوى صور القطط
:)
بس عايز اسأل يعنى ايه الوان باستيل؟

-_- يقول...

يا سلام عليك , رائعة

Reemo يقول...

فعلا عجبتنى مجموعه الصور اللى اخترتها دى
صوره الغروب دى جميله بجد
فى ناس شايفاها شروق
بس انا شايفاها غروب ومش عارفه ليه :)
البلوج كله والصور روعه
تسلم ايديك

Anima يقول...

انت فين؟؟؟؟؟؟؟؟؟

كراكيب عادل يقول...

خالد

ولا يهمك يا خالد انا كدة الي اتاخرت عليك في الرد معلش علشان انا مسافر

كراكيب عادل يقول...

sharm

تعليقك هو الي رائع

تحياتي

كراكيب عادل يقول...

reemoo

الحمد لله انها عجبتك الصور فيها حجات جديدة هحطها

كراكيب عادل يقول...

anima

انا هنا هنا اهو

loumi يقول...

بصراحه منظر الغروب ما فيش لا ابدع ولا اروع منه فى نظرى على الاقل
تحياتى لموهبتك

كراكيب عادل يقول...

لمي

شكرااا يا لمي

انا لما لقيت التعليقات زادوا واحد علي المنظر قلت اكيد انتي

لاني عارف انك هتعلقي علي المنظر دة بالذات لاني عرفت انك بتحبي الغروب

جسر الى الحياة يقول...

متقوليش بقى لاءدى بجد تجنن لقطة حلوة حلوة