٠٥‏/٠٨‏/٢٠٠٧

قصة حمامة 5



شايفين التطورات العيون فتحت وابتدي الريش يطلع ويتكون وحجات كتير

هناك ٢٣ تعليقًا:

gohayna يقول...

الله اول تعليق الحق اثبته وداخلالك تاني
استني متمشيش

gohayna يقول...

الحمد لله لحقت السحب علي الاب توب بقي

انت عارف

بجد والله انت انسان فنان وعندك صبر جميل

متابع الي بيحصل وبتكتب السيره الذاتيه للحمامه اول باول

والله يا عادل بجد زي العسل

ويارب تفرح بيهم كدا ودخلهم المدرسه وتشوف عدلهم يا قادر يا كريم

هههههههههههههههه

انا بهزر معاك والله اوع تزعل مني

انت اخويا يعني

لا بجد تسلم ايدك يا عادل

تحياتي ليك

كراكيب عادل يقول...

جهينة

طبعا لازم تكوني اول تعليق مش انتي هنا

غير الي هناك انتي هتدبسيني ولا اية انا عملت سحب ؟؟

:)

مدرسة الحياة هتتولاهم دول وهما كمان بيشوفوا عدلهم لوحدهم تعرف فعلا انا مشوفتش ابوهم امهم بس هي الي بترعاهم

لو تشوفي حنيتها عليهم وخوفها

وبعدين قلت لك مش بزعل كل شوية تقولي اوي تزعل عادي خدي راحتك مش احنا اخوات علي فكرة انا اي مصرية في الغربة بعتبرها من اهم اهلي واختي

وحصلت مواقف من النوع دة كتير

هبقي احكيلك

حواء يقول...

اهلا عادل هى الحمامة دى انت مربيها وللا ايه ؟؟ هى فعلا عنيها فتحت ومفنجلة اد كدة .. حلوة اوى ياعادل بجد

Unknown يقول...

أيه يا فنان أنت مختفى فين بقالك مدة الغيبة طولت كده ليه يارب يكون خير :)

نهر الحب يقول...

سبحان الله بجد سبحان الله

يا ريت تشرفني ضروري

vision يقول...

يا خبر يا خبر...انا جسمى قشعر من منظر التطور مع انى بربى قطط كتير بس مبيتطوروش كده يعنى من ساعة ما بيتودلو شكللهم مش مؤثر كده ...متدحكش بكلمك جد اول مره اشوف حاجه بتخرج من البيضه من بعد الكرتون الرسوم المتحركه يعنى...يلاا نا عارفه انها مش ناقصانى سلاام

Hannoda يقول...

سبحان الله

شفت الجلد البمبي بقى لونه غامق عشان يتحمل
و الريش طلع و المنقار إحتد

و العين شافت الخيال وعرفته؟؟؟

بيخافوا منك ولا أخدوا عليك ؟

حلوين قوي يا عادل .. حاتحس بفراقهم لما يطيروا و يبدأوا حياتهم.. بس برضه حاتحس بفرحة كبيرة

قول يا رب قربني منّك مع كل ضربة يضربوا بيها الهوى في طيرانه

آمين
تحياتي

gohayna يقول...

عادل

ازيك يا سيدي

انا قولت امسي واجي اشرب حاجه ساقعه
وحاجه ساقعه تاني

وكمان حاجه ساقعه

اصلها متنفعش سخونه بصراحه

الموضوع مش ناقص


عامل ايه والنت اخباره ايه وصلك ولا لسه الحر مأثر عليه؟

واخبار الحمام ايه انا من يوم 5 مفيش جديد ولا ايه؟
اوع تكون دبحتهم وعملتهم بالفريك يا عادل

انا بحبهم بالرز ابو لحمه مفرومه

الله علي اشربه كمان

ايه دا تصدق جعت خالص

انا قايمه اتعشي يا عم مينفعش كدا خالص

طمني عليك يا معلم

loumi يقول...

الله كبروا واحلووا قوي
تحياتى

كراكيب عادل يقول...

بوسي كات

لا لا لا مش مربيهم انا دول بالصدفة لقيت البيض قلت اتابعة بالتصوير

دي كل الحكاية

اة فتحوا عيونهم وعلطول مبرقين مش عارف لية

كراكيب عادل يقول...

عاليا حليم

مش مختفي ولا حاجة حتي شوفي تواريخ الصور الي بحطها

انتي اية اخبارك ؟؟

كراكيب عادل يقول...

نهر الحب

طبعا اتشرف انا بالمرور عندك حاضر

كراكيب عادل يقول...

كاميرا قيرل

ازيك نورتيني بجد

بتربي قطط ؟؟ الله بس خلي بالك من الامراض بتاعتهم

فعلا القطط مش بيكون فية اختلاف واضح

هي قطة وهتفضل قطة

لكن دول بيضة كتكوت واشكال مختلفة وبعدين جناحات وهب علي الجو طيران

طب قططك بيطيروا ؟؟

هههههههههههههه

لا نقصاك وتشرفيني بتعليقك

:)

كراكيب عادل يقول...

هنودة من اسكندرية

طبعا رايقة حاليا لا شغل ولا مشغلة

لو الصبح يبقي ضربتي الفطار المحترم مع العصير ونسمة جاية من البحر

وكمان علي موعد لخروجة مرتقبة

تتمشي واقدامك تاخدك لوحدها لاماكن غالية
فعلا هما اتغيروا وانا اصلا كل مرة بتفاجاء بالشكل الجديد اصل اول مرة اتابع حاجة كدة ومبسوط اني سجلت اللحظات دي من البداية

هما لا بيخافو ولا مش بيخافوا بيجفلو كدة الحركة دي الي بتتعمل زي خضة كدة

بس امهم شكلها بتضايق مني

اصلها مفكراني هاخدهم وبتفضل تدغرلي وتطير ومن بعيد تحوم حولي لو معاها مسدس كان قتلتني بيه

دة حتي عملت حاجة غريبة مش عارف اذا مقصود ولا صدفة تخيلي حطيت حاجة يشربوا فيها مية تروح ترميها

رحت جايب حاجة تاني قزازة مية بقصها من تحت كدة راحت برضو راميها

مش عارف تفتكري تقصد ؟؟

كراكيب عادل يقول...

جهينة

ازيك واية اخبارك

تشرفي يا عسولة دنا اعملك العصير بنفسي اصل مش بحب المشروبات الغازية دي

عامة مش بحب اعك في الاكل خالص وخاصة في الاكل مطاعم الكويت كلها عندي سجلها اوعي تاكلي من مطاعم هنا غير من مطعم واحد فقط هبقي اقولك علية الباقي زبالة بكل معاني الكلمة بس ديكورات وهيصة بالفاضي واللحمة بتكون هندي متلجة الكرتون فية 20 كيلو ب 7 دينار ويروح واحد يلف علي الجزارين ياخد قشر الخروف الي برة دة مع شوية الحجات الي بتترمي من الجزار والله شوفتهم بعيني الكيلو ب 200 فلس من القشور والبواقي دي كام كيلو يروحوا مضروبين مع المتلج ومع توابل وخل وتوم تاكلي بئي اشي شاورما واشي كباب وكفتة وبلاوي

اوعي تاكلي من مطاعم بجد هنا
ولا مشروبات غازية كمان

عايزة تعمل احلي اكل في البيت عندي الطريقة الي تخليكي تاكلي احلي اكل ومضمون

شوفتي كل دة علشان قلتي اشرب حاجة ساقعة بس انا بحب انصح يعني ههههههه

كل شوية نصايج نصايح قال يعني عامل فيها ابو العريف

اخ الحمام المحشي فكرتيني ومعاة ملوخية خضرا ومع الشوربة بس يتحشي بفن

لا لا لحمة مفرومة جوة الحمام مينفعش دي عايزة بس رز او فريك يتسوي بطريقة خاصة والحمامة تدهن من جوة فلفل اسود ومع الرز سمن بلدي او زبدة وبعدها تدهن برضو بليمون من برة وتتحمر بشكل احترافي خاص

ابقي تعالي خدي باقي الطريقة

كراكيب عادل يقول...

لمى

ازيك مالك الايام دي شكل الحر عاملها معاكي

مش بنشوفك علي النت لية ؟؟

ولا الجهاز باظ تاني

اة دة لسة فية صور تاني يمكن احطهم دلوقتي

Lemonada يقول...

هو منقار الصغير الصغير اخو الكبير ليه لونه اسود
هههههههه
يا عم يا بختك جي جي اول واحدة تعلق وثاني وحدة كمان
دانتا بقى محظوظ
تحياتي

كراكيب عادل يقول...

ليمونادة

اية دة انتي جيتي امتي

انا برد وقفلت فتحت لقيت العدد زاد واحد

شرفتينا يا ليمونادة

ابو منقار اسود اتوقع اتوقع يعني ان يكون فيهم واحد طالع لابوة وواحد طالع لامةههههههههههههه

بس مين زي امة ومين زي ابوة مش عارفة

جي جي اول تعليق وانتي مسك الختام

:)

Hannoda يقول...

ماهوعادي يا عادل إنها لازم ختاف و تقلق من أي حاجة تحطهالهم...
وأساسا عاوزةأسأل على حاجة .. همّ بيعتمدوا على المية اللي بتحطهالهم؟

يعني شفتهم بيشربوا منها مرة؟

أصلي أعتقد إ،هم بيعتمدوا بس على الغذا اللي بتدهولهم أمهم بمنقارها وبس

عموما أنا فرحنالك قوي بالضيوف اللي عندك دول و حاساك سعيد بيهم قوي

أنا راجعة للصور الجديدة لما أشوف ايه الأخبار

أحمد سلامــة يقول...

العيون
العيون
العيون
هي الفواصل بين التطورات دي اد ايه يا عادل

كراكيب عادل يقول...

هنودة

ايوة بيشربوا عن طريق امهم منها يعني فية حلقة وصل بينا

ههههههههه

كراكيب عادل يقول...

سلامة

العيون العيون العيون انا فكرتك هتغني

ههههههههههههههه


الفارق تقريبا يومين ولا تلاتة بالكتير