٢٣‏/٠٣‏/٢٠٠٧

صورة من معرض رعاة البقر في ولاية اوكلوهوما


هناك ٨ تعليقات:

Anima يقول...

كنت باعتقد إني الوحيدة اللي بيستهويني التصوير بس الظاهر إني ليا ونيس
:)

كراكيب عادل يقول...

anima

طيب فين الصور خليني نشوف

نتشرف اننا نكون ونيس للمصورين الحلوين

غير معرف يقول...

جميل جدااا و اجمل صورتين قطه تاني و اثناء الجزر

محمد عبد الغفار يقول...

كئيبة اوى

كراكيب عادل يقول...

art3ashat

القطة جميلة واثناء الجزر حكاية

زوقك حلو

تحياتي

كراكيب عادل يقول...

محمد

انا بحب اكتب اسمك بالعربي بحب اشوف حروفة كدة
انا ابني اسمة محمد صورتة تحت خالص

انا بكدة اتاكدت انك بتحب التصوير

الصورة بتاعة الراجل دة مجطوطة في مكان فخم بس الي عاجبني انهم عاملين الطبيعه حولة وكانها حقيقة شوف الرمادوالصندوق الخشب والعدة تحت ولا الفانوس المضئ دة استحالة تتخيل شكل المكان الي كنت واقف فية وبصور فخم للغاية وفية سور بتشوف الحجات دي
معرض كامل تحفة

انا الراجل نفسه فهو كئيب
انا عجبتني بس الحركات الي حولة

تحياتي يا محمد

Anima يقول...

هاي عادل
طب خوذ اللينك ده حاتلاقي فيه بعض الصور اللي أنا صورتها، بقية الصور ضاعت مني مش عارفة هي فين
أتمني انهم يعجبوك
http://picasaweb.google.com/eanima

كراكيب عادل يقول...

anima

والله صور حلوة محتاجة تظبيط الزاوية الي تصوري منها
عندك صورتين تحفة الراجل الي بيصتاد بس لوحدة زاويتها جميلة جداا
وعندك صورة الجبل الحجرين دول كمان حلوة والتانين حلوين

بس محتاجة حاجة مهمة جداا الكميرا الديجتال هتخليكي حكاية ليكس مارك دة اسمها